perjantai 25. huhtikuuta 2014

Kaiken alku

Blogin aloittaminen on pyörinyt päässäni jo pitkän aikaa, olen miettinyt ja pohtinut asiaa, mutta en ole saanut aikaiseksi mitään. Pidän kirjoittamisesta ja pääkoppani täyttyy asioista joista haluaisin kirjoittaa. Blogi tuntui täyttävän tuon tarpeen, kanava johon purkaa ajatuksiaan. Arastelin kuitenkin kirjoittamista, itsensä avaamista, tuntemattomille lukijoille. Seuraan itse useampaa blogia ja niiden lukeminen on antoi lopulta viimeisen sysäyksen oman blogin aloittamiselle.

Olen jo aiemmin aloittanut käsitöitä käsittelevä blogin, äitiyslomalla ollessa oli aikaa käsitöille ja erityisesti niiden kuvaamiselle. Töihin paluun jälkeen on käsitöihin käytettävissä oleva aika kutistunut hyvin pieneksi, välillä aivan olemattomiin. Silloin kuin jotain valmista tulee, menee tuotos suorilta käyttöön, eikä kuvia tule otettua. Blogi onkin ollut päivittämättä jo pitkään, yritys olisi kyllä senkin puolella taas aktivoitua, toimii kuitenkin samalla itselle mukavana muistiona omista tuotoksista.

En halunnut lähteä sotkemaan tuota käsityöblogia muilla aiheilla, vaan päädyin aloittamaan toisen blogin rinnalle. Blogi tulee toimimaan nimensä mukaisesti päiväkirjan tyylisesti eli tekstiä on tulossa laidasta laitaan, kaikesta elämääni kuuluvasta. Osa varmasti kovinkin pinnallista, tuttuun tyyliin kaikenkarvaisten ostoksien esittelyä ja tavaroiden ihastelua, mutta luvassa on myös asiaa hieman syvemmältä, kunhan löydän sopivan tasapainon blogin ja oman elämän välille. Kuviakin on luvassa, laatu ei varmasti ole parhain kun kuvia räpsin paljon puhelimella ja järkkärillä automaattiasetuksilla - ei ole ollut aikaa opetella käyttämään tuota laitosta kunnolla..

Kuka minä olen ja mitä elämääni kuuluu? Tämä tulee varmasti avautumaan pikku hiljaa tekstien myötä, pieneksi pohjustukseksi: Olen Marika. Olen 26 vuotta. Minulla on aviomies. Minulla on kaksi poikaa. Käyn töissä. Käsityöt ovat rakkain harrastukseni. Myös kirjat, elokuvat ja sarjat ovat keino rentoutua. Jos aikaa löytyy niin saatan mäiskiä örkkejä pelissä. Koitan olla unohtamatta liikuntaa ja päästä joskus yhteisymmärrykseen painosta kehoni kanssa. Mieltäni hivelee enemmän metalli ja rock kuin pop. Shoppailu on paheeni, koitan kuitenkin keskittyä ostamaan vain tarpeeseen. Välillä innostun leipomaan tai panostan enemmän aikaa ruoan laittamiseen.





Tervetuloa blogiini!
Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti